Esraustaoglu Kızlar merhaba 20+2 haftalık hamileyim dolaptan tabak alıcaktım uzandım birden sırtıma bıçak saplanır gibi bir ağrı girdi korktum endişeleniyorum bu durumu yaşayan var mı aranız da 😭😏
Missewos Kuzum niye oyle şeyler yapiyosun hamilelerin kolunu kaldirmamasi gerek cok esnemek iyi degil derler. Bebek ve kordon ilişkisi icin lutfen yapma bi daha ben yukaridaki tabaklari en alt rafa indirdim sık kullandiklarimi sende oyle yap