bebeklendik Üç gündür kasık ve bel ağrım aşırı derecede var. Dün çatlamaydı. Acaba ondan mı yoksa gebelik oluşuyo o yüzden midir 😒 daha önce hiç böyle ağrım olmazdı yumurtlama günlerimde🙄🙄 bat 23 aralık 🤭
Deletedmom_85 bebeklendik sanırım benimde dün çatlamaydı bat 22 si gibi 😇 aynıyız hemen hemen bu ay güzel haberler almak nasip olur inşallah
Neslibt72 bebeklendik keşke şu gebelikle adetin aşşşırı belli olan bi belirtisi olsa ve bu hemen olsa herkes hemen farkedebilse 😂rabbim duy bizi öyle bir şey olsa hemen anlicaz ama adetle o kadar benziyo ki ilk belirtiler 3,4 gün kala için her şey mümkün
bebeklendik Sennannnamamam1 erken ama ben 12 kasımdan beri deniyorum acaba alakası olur mu diye şüphe ettiö
Deletedmom_85 Ceren1calhan canım yazdığını şimdi şans eseri gördüm kusura bakma 🤷senin de mi bat 22?😊