Ebi Hamileliğimdeki en büyük problemin mide bulantısı olmasını beklemezdim hiç 14.haftada geçiyor diye biliyorum ama hiç mi rahatlama olmaz sizinde böyle mi olmuştu 😞
Tgbrl Ebi 14.haftamdayım bende iyileşmesini bekliyordum fakat daha da arttı ne yrdiysem çıkartıyorum umarım sen benim gibi olmazsın
ozdenarda Ebi 12+6 dayim dun istfra yuzunden hastanelik oldum malesef bende dort gozle bekliyrm gecmesini
Ebi Tgbrl ben bide istifar ederken ağlayan biriyim dayanamıyorum hiç yaşama sevincim halim kalmıyo umarım seninde son bulantılarındır biter bu hafta 😞
Ebi ozdenarda bende gittim geçenlerde iki tüp serum yedim ilaç verdi hiç bi faydası yok bide idrarımda kum çıktı o da bulantı yapar su iç dedi midem bulanırken nasıl su içiyim ben 😏
Ebi ozdenarda evet etkiliyomuş artık hamileliğin çok yeme herşeyi yeme kısmına geçmek istiyorum umarım biter bian önce bulantıların canım Rabbim yardım etsin inşallah 😊