Ayaz2016alya2022 Arkadaşlar göbek düşmesi kacıncı haftada oldu suan 33+5 düşmüş benim göbeğim normalmı bu haftada düşmesi ben ılk gebeliğim 5 yıl önce olmustu unuttum hatırlamıyorum
balkizin_annesi Ayaz2016alya2022 bende 33+2 yim benimde göbeğimin aşağı düştüğünü söylüyor her gören. İlk hamileliğim birde. Normal mi diye bende çok merak ediyorum gelecek cevaplari şuracıkta bekleyeyim 🙃