Kizlar 27-28 kasim yumurtlamam oldu.
22 kasim korunmasiz iliskim oldu. Korunmasiz derken. Afedersiniz ben geri cekilmeyle korunuyordum. 22 kasim esim -2-3 saniye gec geri cekildi sadece ve ben hemen yikandim. Ondan sonra iliskimiz olmadi. Ve 8 aralikta ben yumurtlamam olup gecti diye korunmasiz iliski yasadim. Suan hic adet belirtim yok hamilelik belirtim de yok. Bat bugundu ve hamile olurum diye cok korkuyorum😢😢😢
Oyle ihtimalle kala bilirmiyim ki ? Yumurtlama gunu disinda