Kızlar gebelik tedavisi görenler gebe kalanlar ilk tedavi nasıl olyo ilk ayda sansımız nedir bende insallah baslıcam adetim in 4.günü gidicem olur ya belki ozamana kadar bende gebe kalırım insallah ama merak edyorm nasıl bir yol izlenecek tavsiye edip etmedgnz neler var