SuY ya ben 2 sene önce yaptırmıştm pleksili modeldi çikolataların üstünde pleksiden isim yazılıydı kendi karton kutusu vardı sorduğunuzda süreyi söylüyolar o sürede de direk gelmişti benim, şmdi tekrar hamileyim yine aynı yeri trcih ederm taze gelmişti çünkü