Kızlar merhaba, kızım 10günlük dün gece 5ten sonra kusmaya başladı bugğn kontrol günüydü doktora götürdüm anlattım ama mama kullandığımı söyledim, mamadan değildir kontrolleri de iyi bişeyi yok dedi, neden kustuğunu anlayamadı ilk başta sonra mamayı nasıl yapıyorsun anlat dedi anlattım tamam onda da sorun yok dedi sonra biberonu yanındaysa görebilir miyim dedi ben wee’nin biberonu kullanıyorum. Doktor aldı eline ters çevirdi mama iÇinden şıp şıp damlıyor bu biberon kustururu tabi ki dedi çocuk çekmeden içinden mama çıkıyor nefes almasına izim vermez gaz çektirir
- 2. Çekişte değil ama 3. Çekişte genzine kaçar dedi bende evet sürekli kaçıyor dedim, biberonu değiştirin dedi Philips aventn bi biberonunu önerdi kızım diğer biberonla 2dk da bitiyordu mamayı bununla 10dk da zor bitiyor be şok şükür hiç kusmadı anlatmak istedim eğer kullanan varsa dikkatli olsun 😊