Ertugrlunannesi https://resimyukle.io/r/Gmn2PrVB2A O zaman şu nts kağıdıma Bi bakarmısınız anlayan varsa?
Deletedmom73711 Ertugrlunannesi Leke resmini gördüm tam yazıyordum ki silindi post. Bu arada o leke değil muayeneden sonra nişanınız gelmiş, bas baya nişandı çünkü. Nst’den anlamam ama nişan gelince hemen doğum gerçekleşmiyor zaten, oldukça normal.🙏🏻🤍
Anne3434_ Ertugrlunannesi yüksek sancınız yok ama kasılmaların aralıkları düzenli gibi doğum başlatmak için egzersiz yaparsanız bence etkili olur diye düşünüyorum
Ertugrlunannesi Deletedmom73711 gerçektenmi… Dün de böyle leke gelmişti doktorum ona nişan demişti.. Off şaştım kaldım… Doğru söylüyor olabilirsiniz aslında çünkü bu daha çok nişana benziyor
Anne3434_ Ertugrlunannesi yüksek sancınız yok ama kasılmaların aralıkları düzenli gibi doğum başlatmak için egzersiz yaparsanız bence etkili olur diye düşünüyorum
alcang Ertugrlunannesi üst kısım bebeğinizin kalp atışı Alt kısımda sancı alt kısımda da üstteki gibi kıpırdama olduğu zaman sancı oluyor yükselip düşüyor yani
Ertugrlunannesi Ghosttt yok daha yeni geldim sayılır doktordan… Olsa sancı çıkar açılmam olur doktorda daha doğacak gibi durmuyor demezdi… 39+2 yim