Emine003 geçmiş olsun güzel anne 🌸🌸bende de oldu bu hafta. Acilde idrar verdim sonuçları doktoruma attım. Monurol şase yazdı. Suda eriyor akşamdan içip yatıyorsun sabaha kadar WC’ye gitmiyorsun. Daha önce de aynısını yazmıştı bana doktorum. Acildeki doktor da hamileyim deyince aynı ilacı yazmıştı. Size verilen iğne ne kadar mantıklı bilemiyorum. Doktorunuza danışın mutlaka. Bir de bol su için, C vitamini tüketin. Bunları söyledi doktorum