sehrengiz_8 Merhaba kızlar kan sulandırıcı iğnelerinizi doğuma kaç gün kala bıraktınız sezeryanla normal doğum arasında bıraktığınız vakitler farklı mı süreç nasıl işledi sizde
Halide_70 sehrengiz_8 ben 24+2 deyim doktor 8. Aya kadar devamlı kullanacaksın dedi. Tabi benimki ikiz. 40 haftalık gebelik için uzun olabilir.