Kızlar coraspirin kullanıyodum 6+1de kanama yaşadım iki gün. Coraspirini bırak dedi doktor bıraktım 4 gün kanamam olmadı bırakınca bugün oksapar iğneye başladık bugün tekrar kanamam oldu ama yoğun değil şuanlık akıntı şeklinde oldu oksaparda kanama yapıyormu iki tane değerim heterozigot. Kullanmasam komple bıraksam iğneyide bi sorun olurmu acaba ya kanama olumca başımdan aşa kaynar su dökülüyor 7+1im