1dilaraca Kızlar ilk gebeligimde duymuştum yaptırmadım diye hatırlıyorum 13 haftalık misim 3 4 gün içinde yaptıra bilirsin özelde veya şehir hastanesinde dedi çok gereklimi nelere bakılıyor yaptirmalimiyim
deletedmom87894 1dilaraca yaptır canım ne kaybedersin ultasonda bebeğin ölçümleri yapılıyor ve kan veriyorsun sadece 3lü 4lüye göre doğruluk payları daha çokmuş
1dilaraca deletedmom87894 şehir hastanesi 1 saat 3 yaşında kızımla gidemem özelde yaptırsam ne kadara yapıyorlar bir bilginiz varmi
deletedmom87894 1dilaraca ben devlette yaptırmıştım canım bilgim yok evet bebişle sizi zorlayabilir insan tekken bile yoruluyor
1dilaraca glnrCk ilk gebeligimde bende ayrıntılı yi vs hatırlıyorum ama ikili hiç hatırlamıyorum bir taraftan da sanki aksi durum olsa vazgeccenmi ki diyom herşey Allah tan
glnrCk 1dilaraca valla ben çok takan bir insanım dogurana kadar stres stres hiç çekemem Allah sağlık nasip etsin dedim yaptırmadım.ama ayrıntılıyi yaptırdım çünkü bunda iç organlara bakıyorlar bisy çıkarsa erken teşhis ilaç tedavisi falan olur diye
annebebek2904 Ben 2 li tarama testini yaptırmadım mhrs randevum iptal etmişti ve zamanı geçti 3 lü tarama testi ve ayrıntılı ultrasona girdim sadece
1dilaraca glnrCk aynen bende takmıyorum diyorum ama çok takıyorum hayırlısıyla gelseydi Bi sağlıklı sihatli