Kızlar belirtilerin geçmesi normal mi ben tüp bebek transferi oldum 10 uncu gün test günümde yaptım 88 cikti doktor pozitif dedi ama test güne kadar olan belirtilerim vardı test günü de dahil hepsi geçti şimdi yarın iki katına çıkmış mi doye kan vercem biraz korkuyorum belirtilerin azalması tekrar düşük yapıyorum anlamına geliyor mu. Çünkü ben. Bu değerde hep başlıyor sonclarim sonra düşük oluyor