ozgese-s bebeğim 3.5 aylık hala pamuk kullanıyorum daha güzel temizliyo. Bi saklama kabına toplu şekilde ıslıyorum. Öyle kullanıyorum, dışarı çıkınca da kolay oluyo. Islak mendil de kullandım. Silerken elimin altında yuvarlanıyodu. Hiç sevmedim. Kaka yaptığında 10 tane mendil gidiyordu daha temizlenmiyordu. Pamuk daha güzel şu kare olanlardan kullanıyorum