Az buçuk bilen bilir şeker var Tansiyon var korona geçirdim bebeğimde gelişim geriliği başlamısti şuan 36+4 olmam gerekiyo ama 35+4 ölçümler kilosu 2600 doktorum daha fazla beklemenin anlamı yok dedi haftaya cuma alalım dedi sizden ricam dua etmeniz sagsalim alıyım kucağıma çok stresliyim