Arkadaşlar 38 haftalık hamileyim dün doktora gittim sancım çıkmış hafif ama ben öyle fazla ağrı hissetmedim sadece bebek kasılıyor toplanıyor geri gevşiyor ve karnım çok düştü aşağıya doktor pazartesi tekrardan gel dedi ama sancın kasılman devam ederse 5 dakikada 1 düşerse hemen acile gel dedi nasıl kolaylaştırırım şuan gidişatı acaba neler yapmam gerekiyor tecrübeli anneler yazarsanız sevinirim☺️