Kızlar ben bir tane 10 lu hastane çıkışı 2 tane 5li hastane çıkışı aldım bir tane de isimli 5 Li hastane çıkışı yaptıracağım model seçtim daha isme karar veremdik o yüzden bekliyor☺️ Yastıklı alt açma ve battaniyesi var takım onu aldım. Bir tane nohut battaniye bir tane Pamuklu battaniye bir tane de BİM’e gelen polar battaniyeler vardıya onlardan aldım. 3 tane alt üst takım 6 7 tane tulum 4 tane kısa kol Zıbın aldım. Katlanır küvet seti bornoz seti ağız kendileri sırtına koymak için havlu onlardan aldım 2 tane ince battaniye 1 tane müslin çoraplar biberon emzik bunları aldım şimdilik🥰🧿 ateş ölçer tırnak makası biberon temizleyici ve kurutmasını da sipariş ettim trendyoldan geliyor 😍nisan annişleri aldıklarınızı yazın bizede fikir olsun eksiklerimizi görüp alalım 😂