Gzmlerce Bebislerinizi hissettiniz mi :) Kilolu anneler geç mi hissediyor ben hala hissedemedim Ve endiseleniyorum😢
Puki Gzmlerce ben 17. Haftada çok çok az hissettim şimdi daha net hissedebiliyorum. Evet onu da duymuştum kilolu ve göbek yağı olanlar geç hissediyormuş. Ama anca yani hissetmeniz hissedersiniz merak etmeyin😊🤰🤷♀️🐇
ArenAsilmomm Gzmlerce 19+5 iz 15. Haftam dan beri hissediyorum gün içinde 7-8 kez tekmesini dönmesini çok net hissediyorum 🐣
pusatmom35 Gzmlerce ilk gebeliğim 18.haftada hissettim böyle çok küçük bi titreme gibi mi desem pıt pıt şeklinde mi desem biseyler yapıyo içerde 😅 mutlu oluyorum hareketlerini hissedince ama endiselenmene gerek yok herkesin vücudu aynı değil
Gzmlerce ArenAsilmomm cok ilginc yaaaa kafayi yiceem haftaya cumartesi kontrolum gunler gecmiyor 😢 panikte yapmak istemiyorum
AysunUgur Bende 3 gün önce,19+2 de çok net hissettim, güçlü bi tekme attı, eşim de hemen yanımdaydı elini koydu o da hissetti 🤍 çok güzel bi andı, bende endişelenmeye başlamıştım, ama henüz hissetmemen de normal kuzucum