ebruszr55 kimyasal gibi ya. Beta dengesiz çıkıyor ve düşüyor ardından. Test yapmasan erkenden haberin bile olmazz. Diğer ay hamile kalmana engel değil, düşüklerin en masumu. Benim bebek denemesinde ilk ay kimyasal oldu çok bunaldım ama demekki sağlıklıyız diye iyi tarafından baktım. Ara ara lekelenme vs olabilir 40 gün normal. Hastanede yine anlatırlar zaten. Sıkma sakın canını tekrardan geçmiş olsun