Eceguldemir55 Detaylı ultrasonda bebegim de tek umbilikal arter olduğunu ve böbreklerinin biraz geniş olduğunu söyledi. Amniyosentez yaptırmak ister misiniz dedi kabul etmedik. Başına böyle bir şey gelen ya da bir tanıdığından duyan bilgisi olan var mı acaba?
dudininannesi Eceguldemir55 Benim bebeğimde tek arter. 19 haftalıkken öğrendik. Doktorum gelişme geriliği olabilir takip edicez dedi. Şuan 37+1 haftalığız. 10 gün önden gidiyor😂iri ilerledi hep. Bu konuda canını sıkma. Böbrek konusunda bizzat tecrübem yok ama yeğenim için böbrek büyümesi var demişlerdi. Doğdu öyle bir şey yok dediler. Allah büyük bir sorun olmaz inşallah canım
Mel16 Eceguldemir55 bendede aynı sey var tek arter ve bobrek genislemesi dogum yaptınız mi acaba bobrek kac mmye kadar büyüdü
Hira_46 Eceguldemir55 yok canım benim kızımda tek Arter kordon idi oda çok sağlıkla geldi peronotolijiye yönlendirdi oda orda böbrekler geniş görünüyordu normal doktorum da normal görünüyor du doğduktan sonra baktık xok şükür bişi yok
Eceguldemir55 dudininannesi çoook Teşekkür ederim inşallah benim bebeğim de sorun yaşamaz 🙏 şuan da geriye kalan herşeyi normal 1 ay sonra tekrar bakilcak böbrek ve kiloya 🙏
dudininannesi Eceguldemir55 Kuzum ben haftada 2-3 kere balık yiyorum. Muz yiyorum 3 günde bir. Günde 2 tane ceviz yiyorum. İnşallah sanada faydası olur 🙏