Bifat1 2 gündür sert net hareketleri yok dönüşünü falan hissediyorum ama çokça hafif Dünden beridir de ayaktayım aslında bugünde aynı şekilde siz ne durumdasınız🤦🏼♀️ Endişe ediyor insan 😞
Canfagla Bende bazen yaşıyorum ama benim kese suyum azıcık fazla o yüzden olabilir sakin kalıp bebeğinizi dinleyince hareketini hissediyorsunuz aslında endişelip stres yapmayın ki bebiş daha sağlıklı büyüsün
Bifat1 Canfagla 2 gündür yaşıyorum zaten 🤦🏼♀️ Biraz sabit kalıp dinlediğimde aslında hareketini hissediyorum ama çok sakin ve kısa kısa onun öncesinde tepiniyordu resmen 💕🌹