Sindar benim doktorum kendi yaptı yani herşeyi her defasında çok detaylı inceliyordu zaten 22+1 deyken de yine suyuna felan herseyine baktı çok pahalı da değildi hastanede kadın doğumdan yönlendirdiklerinde 150 TL gibi birşeydi doktoruma dedim detaylı ultrasona geçecek miyiz gerek görmüyorum çok şükür herşey yolunda görünüyor gerekli şeylere baktık ilerleyen haftalarda kafamızı karistiran birşey olursa gerek görürsem gönderirim dedi ( doktorumun pernitaloji alanında da sertifikasi var bu arada ) gitmedim ben o yüzden