ozgese-s Eso-ttk İkili kesin tanı değil canım fetal dna %90 sonuç veriyor ama ikili de bi riskin yoksa yaptırma gerek yok diye düşünüyorum
Mrkeld00 Eso-ttk ikiliyi yaptırmış olup bir sorun çıksa ftl dna yaptır derim ama durduk yere fetal DNA da yaptırmak çok şey gelmedi benim düşüncem tabi😊
Eso-ttk ozgese-s ikili tarama testinin yanıltma payı olduğunu söyledi doktorum fetal dna yı da yeni öğrendim kararsız kaldım napacağım bilmiyorum şuan
ozgese-s Eso-ttk Evet yanılma payı var benim ikili tarama testi yüksek riskli çıktı down sendromu olabilir dediler fetal dna yaptırdım şükür sonuç temiz geldi
Eso-ttk Mrkeld00 ikisi de aynı sorunları söylüyor sanırım tam bilmiyorum bende az önce de birinde okudum fetal dna yaptırın bence daha kesin sonuç veriyor yazmıştı ondan kafam karıştı biraz
K_k1905 Eso-ttk ben ikizlere gebeyim bugün kontorlum vardı ikili test için ne zaman geleyim dedim ikizlere ikili test yapılmıyor dedi sonucu doğru çıkmıyor dedi