Bu bir bilgilendirme postudur🛎
Değerli anneler ve anne adayları bilenleriniz vardır elbet fakat benim yeni deneyimdiğim şeyi paylaşmak istedim😌 Eşim çok sevdiğim için ara ara boza alır fakat bu sefer emzirme döneminde olduğum için ve de bebeğim çok gazlı olduğu için korkudan içmekte tereddüt ettim acaba bebeğe gaz yapar mı diye, sonra nette minik bir araştırma yaptım 😌
Meğer boza hamişler ve emziren anneler için velinimetmiş🤭
Özellikle doğuma yakın dönemde tüketilmesi sütü arttırıyormuş tabiki doğum sonrası emzirmede de,
Bağışıklığı güçlendirip vücut direncini artırıyormuş,
Mide yanması, gaz problemleri ve kabızlık gibi şikayetleri ortadan kaldırıyormuş gibi gibi daha bir sürü şey…
Tek sorun kalorisi yüksek olduğu için abartmamak
Keyifle tüketebiliriz, afiyet şifa olsun🙏🏼🥰