Kumsalsmom İkinci trimestere girdiğimden beri gece uyuyamıyorum bi türlü saat en az iki üç olcak hatta bazen sabah oluyor yatakta dönerken benim gibi olan hamişler var mı yada uyuyabilmek için önerisi olan 😵💫😴
Arya22 Kumsalsmom Bende de aynı sorun var 23.haftadayım. Ya saat başı uyanıyorum ya da en az 2-3 saat uyanık kalıyorum. Süt içmek iyi geliyor diyorlar onu deniyorum ama normal galiba bu haftalarda
Kumsalsmom Arya22 bebek doğmadan uyuyabilmek isterdim en azından 😂😂 bitki çayı falan işe yarar mı acaba denediniz mi hiç ☺️
Arya22 Kumsalsmom Doğmadan hazırlıyor herhalde bizi😅 bitki çayı denemedim her çayı içmeye çekiniyorum o yüzden süt daha mantıklı geldi
Hatice68_68 Ben de kendime tek saniyordum, uykusuzluktan gündüzleri uyuya kalıyorum😊bende diyorum bebek olmadan uyuyum saatlerce ama nerdeeee 😒