Çok teşekkür ederim arkadaşlar herkeste aynı zamanda görünmüyormuş da o yüzden biraz tereddüt ediyordum normalde doktor değerlerin iyi sağlıklı gebelik gözüküyor dedi ama daha önce bir kimyasal gebelik geçirdiğim için korkuyorum bir sorun olmasını istemiyorum da 😏