Elfidam kabız değilim yani düzenli olarak çıkabiliyorum tuvalete ya şöyle anlatayım yaklaşık 5 gün önce kadar doktor kontrolüne gittim hiçbir şey yoktu o süreçte kontrolden 1 2 sonra sürekli böyle sert olmaya başladı hareketlerini daha seyrek hissetmeye başladım sonrasındada sadece sabah kahvaltıya kadar iyi sonra hep gergin karnım fakat ağrım falan yok