Gulsima01 4 ay boyunca kanamam oldu. Progesteron kullandım. Sonra arada gidip iğne vuruldum. Doktor yatış de Di ama evde 6a ylık bebeğım vardı bırakamam deyip yatışı kabul etmedim. Çocugum 9 kiloydum sonra 10 kiloya kadar çıktı benim hep kucagımda doktor risk var dedi. Gelecek olan bebek geliyor. Çok şükür simdi doğdu kırkı bile bugun cıktı. Korkmayın