babygst merhabalar 🤗 o ay klomen ve ovitrelle kullandım. Tutmadı. Sonraki ay akışına bıraktım, nasip dedim. Çünkü hiçbir sıkıntımız yokken olmuyordu. Nasibi varsa gelir elbet dedim. O ay tuttu 😇 şu an 13+3üz. Rabbim size de hayırlısını tez zamanda versin inşallah. Bu yollarda aratmasın sizi 🤲🏻