Cansueliz Merhaba kızlar ,saat 3 gibi mutfak dolabını üstüne uzandım.Ayagımın altına birsey almadım .26+2 günlük hamileyim bebeğim kordon düşmüş olabilir mi o saatten beri oynamıyor 😟 uzandım haraket etmesini bekliyorum ama hiç hissetmiyorum
cimennbayann Cansueliz merhaba sakin ol canım belki uyuyordur çikolata ya bi iki tane hareketlensin küçük kuzu
mucizemizibekliyoruzz Cansueliz dürt canım karnını biraz bastır. Bebeğin olduğu bölgeyi anlayabiliyosundur diye düşüyorum. Sol tarafına uzan sakinleş biraz dinlendir kendini vişne suyu iç çikolata ye. Mutlaka hareket eder
Miniklerim03 Cansueliz bebekler genelde gece uyanık olurmus hareketlerini takip et sen hissetmezsen dr a bi git
Cansueliz mucizemizibekliyoruzz yedim çikolata ve uzandım dürtüyorum ama sesi çıkmıyor biraz daha bekleyip olmadı acile gidicem
tgcaty Cansueliz çikolata ye sol tarafına uzan canm elinde tık tık yapsr gbi dokun karnına :) bzim kız nst ye grince uyuyor karnıma yarım saat vuruyoruz yani dokunuyrz zorla kalkıyor