Kızlar hamilelikte hangi deodarantı kullanıyorsunuz doktorunuzun tavsiye ettiği bir marka var mi ben deotak kullanıyordum çünkü aşırı terleme yaptı bende hamilelik içinde aliminyum olduğunu biliyorum ama Rexona’da da var en azından deotakı sürüp 3 gün hiçbir şey sürmüyorum diye düşünüyordum. Ama içinde zararlı bir madde daha varmış bugün öğrendim. İnşallah bir zararı olmamıştır şimdiye kadar. Tavsiyeniz varsa alırım