Mercimegim4 Eşimin adı tunahan kendi adıma uygun bu ismi beğendi. Ben artık isim konusunda çıldırcam 10 gün sonra doğumum var tulum yaptırcam yaptıramadım
Mercimegim4 gizem3435 Çağın ağızdan Çağan diye çıkıyor bende Çağan diyorum ama onu da beğenmiyor. İkimizde böyle sanki zıtlaşmış gibi olduk