Burcubayram Rabbim yardimcin olsun sen sıtkını Allaha bagla bol bol dua et kardeşim bende 12 haftalik gebeyim kanamam oldu bende ilk progesteron sonrada pruloton iğneye devam edildi daha bugun yine igne yaptirdim cok acıtıyo ve yakıyo inslh birsey olmaz sters en büyük düşman dedi doktor kanaman olursa hic durma leke dahi gelse hemen acile git doktoru falan ara çünkü düşük belirtisi ama korkma bende cok korkuyorum Rabbim esirgesin tüm bebeklerimizi inslh dua et ayetel kürsü oku inşirah oku kardeşim