busraaammm
Kızlar 21+2 haftalık hamileyim karnım çok şişiyor geriliyor baya bazen ishal bazen kabızlığa dönüyor bunun nedeni nedir acaba bilen varsa yardım edebilir mi
Cananscs
Gerçekten bilen varsa yazsın aynı sorun bendede oluyo özellikle çok gaz oluyor okadar ki şişiyorum nefes almakta zorlaniyorum artık
Yelizmurat
Benimde karnim sis ve yayildi ve karnimin altinda catlaklar cikti ama daha yeniyim yani cok erken degilmi
ozlemkrts
Aynı dert bendede var ya özellikle akşamları oluyo aşırı şişlik ve gaz 15 haftalığım