Kızlar sabah kontorlumuz vardı ac gittim nts ’te kalp atışı az ve 0 haraketti bir şeyler ye gel dediler yedim içtim son alışverişimi yaptim tekrar girdim ve yine kalp atışı az hareket 0 hastaneye gidiyorum serum ve oksijen alacam eğer yine haraket etmezse akşam yatış yapılacak 36.haftadayım 2 700 kilosu çok korkuyorum dua eder mısınız bebeğime bise olur mu