Blueedreamssx As7748 bende 39+5 im ağrılarım sancılarım oluyor ama nts de çıkmıyor bizde böyle bekliyoruz işte😂
Deletedmom62627 Blueedreamssx benim nst de çıkıyor ama bende bişey yok. Ya sabır niye doğru düzgün şeyler yaşamıyoruz ya
Blueedreamssx Deletedmom62627 hahshshs yemin ederim gerçekten ben bile artık anlamıyorum stresin âlâsını yaşıyorum şuan
Deletedmom62627 Blueedreamssx sıkıldım artık iki gündür hastanede yatıyorum geler doğuruyo giden doğuruyo bebek sesleri heryerde ama benim ne ağrım var ne sızım. Nst var diyo ama 😓
Blueedreamssx Deletedmom62627 allah sonumuzu hayır etsin kuzum bende artık sağ salim doğurmak istiyorum 1 hafta daha bekleyeceğim sancılarım için eğer gelmezse bazı şeyleri zorla yaptırsakta olmuyor gerçekleşmiyor inşallah tez zamanda sende doğumunu yapacaksın
Deletedmom62627 Blueedreamssx inşallah bitanem inşallah sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. Dün bebekte taşikardi var diyince korktum yatışı kabul ettim ama oda normal şuan. KEŞKE KEŞKE KEŞKE BİŞEY OLSA VE ACİL SEZARYENE ALINSAM o kadar mutlu olurum ki valla
Blueedreamssx Deletedmom62627 ahahahhaha daha geçen gün bebekler gelsin diye halay çekiyorduk ama geldikleri yok keyifleri ne zaman isterse o zaman geliyorlar artık bende sabırsızlanıyorum gelsin diye ama beyefendinin geldiği yok😂