Semisko rabbim hayırlısını versin inşallah🙏🏻 hangisi daha zor bilinmez aylarca çocuk sahibi olmak isteyip o spermle yumurtanın birleşemediğini bilmek mi yoksa döllenme olduğunu görüp de kaybetmek mi. maalesef bazılarımızın imtihanı ağır oluyor. ben meleğimin haberini 18 ay bekledim. ameliyatlar testler doktor kontrolleri. aşılama yapabilecek yumurtam bile oluşmadı aylarca. mucize en umutsuz hissettiğiniz anda geliyor. moralinizi bozmayın diyeceğim ama insan ister istemez etkileniyor. 18 ayın sonunda hamile kaldıktan sonra da tam 9 hafta lekelenme yaşadım. iğneler progestanlar yatağa yapışık 9 hafta. sevinip de bağ kuramadım evladımla haftalarca . şimdi korkudan halen dinlenme modundayım. rabbim size sağlıklı sıkı sıkı tutunan evlatlar nasip etsin hayırlı zamanda inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻