Isyanim var diye baslamak istiyorum konuya🤣
Dogum paketine yeni yil gelmeden zam yapan hain firsatci hastane
Birde ocakta gelecekmis zam ee simdi biz napalim🤦♀️
Tarama testler haric olan midi paket fiyati 6.750 olmus.
Tam paket 6.500 du allah bilir o nekadar olmustur onu sormaya cesaret edemedim🤦♀️🤦♀️🤦♀️bide ikinci zam gelecek dediler yaaaaa bu firsatcilik degildeee nedir
Cok sinir oldum