pnrztrk Kızlar insülini nereden vuruyorsunuz ben hemşireye sormayı unuttum eczacıda kolundan vur dedi ama kolumdan dik tutmak zor olucak gibi geliyor.Birde en az acıyan şekilde nasıl vuruyosunuz biraz tırsıyorum🥺
Deletedmom73711 pnrztrk En acısız karnınızdan vurulabilirsiniz, göbekte yağlanma biraz daha fazla olduğu için daha az acır. Göbek deliğinizin 4 parmak altı-üstü-sağı veya soluna sırasıyla yapabilirsiniz. Zaten minicik bir şey hiç korkmayın. Çok geçmiş olsun.💖
SemaNurEmir pnrztrk hamileyseniz gobege hic hic girmeyin gobekte te 4 parmak degil 2 parmak asagi yukari sag sol ayaktandan dizden 4 parmak yukarisi yanlara cok kaymayin koldanda ayni sekilde dirsekten 4 parmak yukarisi ben iki aksamdir sag ve sol bacagimdan vurdum aci hissetmiyorsunuz bile
gamzosgamzos pnrztrk ben bacaktan vuruluyordum suyum fazlayı karnim cok gergindi sertti yani kolumda ters geliyordu
pnrztrk gamzosgamzos benimde karnım çok sertleşiyor suyum fazlalaşmaya başladığı için insüline başladım diyetle geçmedi☹️ Siz insülin kullandığınız halde mi suyu çok?
SemaNurEmir pnrztrk elinizi dizinizin uzerine 4 parmak ölcerek önden yukari dogru baz alicaksiniz arkadan vuramicazina gore
gamzosgamzos pnrztrk evet canım ilk gebeligimde oyleydi ve doguma kadar duzelmedi gunde 4 kere insuline ragmen
Hanife_ pnrztrk yo hiç öyle düşünmeyin minicik bı ucu var ben ilk doğumumda kullandım şimdide kullanıyorum ilk doğumumda kan sulandırıcı da kullanıyordum ay o kıyaslanamaz bile bı yanma bı acı insülinin ucu girdimi girmedi mı bilmiyorsunuz yani