hayathayal Merhaba kızlar. Hazırlık yapmaya başladınız mı? Beşiği filan ne zaman alacaksınız? Birde hangi beşik kullanışlı olur🤔 park beşik düşünüyordum ama. Yine de kararsız kaldım
iremby hayathayal henüz cinsiyet netlesmedigi icin baslamadi. Ama nevresim takimi aldim bir tane. Annem yorgan yaptiriyor. Bende park besik dusunuyorum daha kullanisli. Bir zibin almisti annem hediye. Bende ilk kiyafet olarak bir tulum almistim. Şimdilik bunlar. Yavastan basladik. Cinsiyet netlesince daha hizlaniriz. Gardolap falan baktik bir tane karar verdik. Oyle gidiyor.
Melhaercan hayathayal Aralık sonu ocak başı arabasını beşiğini elbiselerini kundaklarını aldık 😊 iyiki de erken almışım çünkü 13 haftalıkken. Düşük tehlikem çıktı yataktan kalkamıyorum 😔onun saglıgı yerinde olsunda annesi herşeye razı
Bahar11mucize Melhaercan hayathayal. Benimde aralık sonu ocak başı doğumum allah izin verirse beşik gardırop bebek arabası kıyafetlerinin çoğunu kundakları falan alındı benim geceliklerim bebeğin bakım malzemeleri banyo malzemeleri hastane çıkışları kaldı bi 😉
Sedahoca Şubat başı annesiyim hiçbirsey almadım eşim daha erken diyor 👀 bir de cinsiyet doktor net dese de inanmıyorum ben ondan hiçbirsey almadım 😂😅
Tugbacelikk35 Bizimde şubat inşallah ama daha sadece bir oyuncağı var bebeğimizin daha cinsiyetimiz belli değil olunca başlıcaz inşallah ☺️
Yeniievli Cananscs Benimde tahmini doğum tarihim beş şubat. Bugün doktor kıza benziyor dedi ama bakalım😂
Burcan Benim 17 ocak erkek bebek olcak inşallah hepimiz sağlıkla alırız kucaklarımıza. Bende henüz hiçbişey almadım. Kesin erkek dediler ama yinede erken diye düşünüyorum. Beşik konusunda bende kararsızım parkyatak çok kullanışlı diyorlar ama? Siz ne diyosunuz
hayathayal Burcan evet cogu herkes park yatagin kullanisli oldugunu soyluyor. Bende sallanabilir olmamasinsan tereddutluyum Sallanabilir yaziyor bazilarinda ama nasıldır bilemedim. Benetonun modeline bakmistim
Cananscs Mus-sak 13. Haftada kendi dr um erkeğe benzetti sonradan devlette 2 ayrı doktora gittim biri çok küçük bebek dedi 16 haftalık olmasına rağmen demedi 17. Haftada başka bi taneye gittim o da doğru dürüst bakmadan göstermiyor dedi kendi doktoruma halen gidemedim inş ilk gittiğim gibi gosterir
hayathayal Melhaercan insallah gecer canim. En iyisini yapmışsın. Insan zamam gextikce ağırlaşıyor. Bende şimdiden bakiyorum. Kiyafetleri hazir. Beşiği arabayi nr zaman alsam bilemedim
Ecrinimleyla hayathayal park yatak ilk kızımda kullandık hiç kullanışlı değil sallanmıyor bi kere hiç tavsiye etmiyorum ama yine de siz bilirisiiniz
arzum8683 nasip olursa benimde 22 ocak ta kızım olacak bende hazırlıklara başlamadım sanki çok erken gibi daha bence kasım gibi başlarız bizde inşallah beşik konusundada kararsızım oda yapacam kızıma ama park beşikmi yoksa normal beşikmi alsam bilmiyorum
TubaCivelekk arzum8683 bnde 20 ocak ins park besik alacagim cunku kiraciyim hemde ck kullanisli herseye tasi mobilya haraket etmiyo
Burcan Bende erken alışveriş yapıp doğmamış bebeğe don biçmek istemedim bekliyorum bakalım bende 25 haftadan sonra başlamayı planlıyorum. Ama keşke bi an önce geçse zaman da bişeyler almaya başlasam yavruma 😊
Ecrinimleyla Bahar11mucize benim de ocağın ilk haftası bende hastane çıkışı bi kaç takım banyo havlusu kendime emzirme sütyeni lohusa pijama takımı aldım kimi erken diyo illa herşeyi sona mı bırakalım 😕
Bahar11mucize Melhaercan yolu yarıladık sayılır 19 haftalık olduk biz son 2 ayı ben zaten saymıyorum ağarlaşınca insan bişey yapmaz oluyomuş bide kışın zaten biyere gidilmiyo alışveriş zor en iyisi halletmekti hallettik çok şükür rabbim giydirmeyi kullanmayı nasip etsin herkes erken diyo benim sinirlerimi bozuyo sadece 😂
deletedmom6295 hayathayal sadece bir tane ayakkabı aldım e bebekten. park beşik almayı düşünüyorum ama 7. ayı falan bir göreyim öyle alacağım nasipse. kış bebeği olacağı için birşeyler örmeye başladım