Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı, 34 haftalığım çatı muayenesi, nst ve doğum şekli hakkında konuşmak için 2 hafta daha bekleyelim tetiklemesin herhangi birşeyi sen de rahat ol bebek iyi dedi. Tam kapıdan çıkarken dedim ki “Hocam sağ kalçam geceleri çok ağrıyor, uyuşma yapıyor. Ne yapmalıyım, normal mi? “ dedim. “Az zamanın kaldı dayanabildiğin kadar dayan, magnezyumlu maden suyu iç doğal yollardan bitir istiyorum hamileliğini” dedi. Sonra çekinerek “Parol iç derdim de, bu zamana kadar gebelere sadece bunu önerdik ama yeni yapılan bi araştırmada otizmi tetiklediğini öğrendik içime sinmiyor artık önermek. “ dedi. Yani doğrudur, değildir henüz kanıtlanmamıştır bilemem ama sizlere de söylemek istedim. Amacım arıza ve kaos çıkarmak değil, varsa bir doğruluk payı sizinle paylaşayım vebali varsa üstümden çıksın, bilginiz olsun diyedir. 🙏🏻🌸