dakpinar- mirayveannesiii e nabızda çıkıyor ama orda grafik çıkmıyor sayısal veriler çıkıyor onlar da yorumlamaya yetersiz doktorunuza gitmeniz gerek sonuçlar için 🥰 grafik ile yorumluyor doktor
Deletedmom16362 Ben özelde yaptirdim doktorum beni arayip öğrenebilirsin demişti. E nabiz da hepsi çıkmıyor sanirim tablo falan var çünkü.
annembabam Deletedmom16362 evet tablo gözükmüyor e nabızda . Ben de özelde yaptırıp devlette detaylıya girince hekimim ayrıca sormuştu .
mirayveannesiii dakpinar- doktorum doçent doktor özele gidiyorum. Ama herşeyine baktım ölçümlerine bi sıkıntı yok bu hastanede ikiliye bu kadar para verme dedi, bende devletten aldım randevuyu eve de uzak diye bidaha gidip nasıl alcam onu düşünüyordum 😌