zamloss123 bende muayenelerimde hep özele gittim kızılay hastanesine. Sonra doğum ücreti fazla geldi devlet düşümdüm şehir hastanesine gittim hiç memnun kslmadım beyhekim hastanesine gittim orada doğum olmuyormuş özel anıta geçtim doğumu burada düşünüyorum biraz daha uygun diğer yerlere göre