Ozge343 benim bebeğimde 1 aylık gece 1 ile 5 arası öyle ağlıyor ağlamadığı zamanlar mızmız sürekli ıkıldıyor gaz yüzünden karınları ağrıyor benim düşüncem göğsüme yatırıp sıkıca sarılıp evin içinde yürüyorum o zaman sakinliyor uykuya dalıyor 1. Ayımız doldu 2 gündür daha iyi zamanla düzeliyor başka başka huylar ediniyorlar sabredin benimde ilk çocuğum ağladıkça elim ayağıma dolaşıyordu ama yavaş yavaş çocuğunuzun da huyunu öğreneceksiniz ona göre davranmaya başlayacaksınız çocuğunuz zaten az çok yönlendiriyor. Sakin kalın benim en büyük hatam telaşlanmam ve bende ağlayıp eşimi üzmek oldu ayrıca bu şekilde maalesef bu stres ile sütüm de azaldı 😔