pijamaboregi benim hep öyle canım ,9/6 ,8/5 ama düşük tansiyon bir sorun teşkil etmiyor diye biliyorum tabi baş dönmesi olupta bir yere çarpma düşme olmadığı sürece Allah korusun. Gebelikte yüksek tansiyon sıkıntı . Tansiyonunu biraz yükseltecek şeyler tüket , tuzlu ayran , tuzlu çubuk kraker falan 🥰