Medihadyk 7 haftalık hamileyim hala bebek görünmedi ultrasonda. Doktor normal dedi ama böyle biseyle karşılaşan var mı?
aleladebirmom Medihadyk 8e kadar görünmeyebiliyomuş canım ultrason cihazıyla da alakalı olabiliyomuş. Ben 6da görmüştüm inşallah sizin de bir hafta sonraya falan görünür İçiniz rahat olsun isterseniz de başka doktora gidebilirsiniz