Nurr1 Merhabalar bu hastanede doğum yapacak veya yapmış olan var mı aranızda Selime Hanımla ilgileri nasıl memnun kaldınız mı?
incimercan Ben selime hanıma gidiyorum 38 +o’ım. Fatih’ten gidiyorum gopa, gayet memnunum. Selime hanıma da gidenlerin önerisi ile başladım. Normal doğum için sonuna kadar gidiyor dedikleri için bırakamıyorum 😀 güven veriyor