Nazli71 sağolun sizede geçmiş olsun inşallah bi prblm yoktur ama sizinkiler büyük ihtimal rahim genişlemesinden batma gibi oluyor ağrı o bnde baştan beri var korkmaniza gerek yok ama gene de bir gidin isterseniz içiniz rahat olsun herkesin farklı olabilir