Zeyna27 bende de aynıydı doktorum en son kızdı artık bebeğin iyi ağrı yapacak bişey yok normal böyle olması diye o şekilde artık tamam diyip ağrıları önemsemiyorum sende istersen bi görün iyi olduğuna dair doktorundan bilgi al rahat edicek sin ki emin ol ağrı çok çok aşırı normal